FAQ
bestellingen & helpdesk
Snel een antwoord met onderstaande FAQ.

FAQ
bestellingen & helpdesk
Hoe retourneer ik de TrustInSmartphone?
Hoe haal ik de vergrendeling van het toestel?
Graag de TrustInSmartphone terugsturen zonder vergrendeling met code, vingerafdruk of patroon. Wij kunnen anders het toestel niet terugnemen. Als de vergrendeling nog wel op het toestel zit, sturen wij het toestel op kosten van de klant terug om dit alsnog van het toestel te halen.
Schakel de vergrendeling uit: “Instellingen”
-> “Beveiliging (en privacy)”
-> “Apparaat ontgrendeling”
-> “Schermvergrendeling”
-> Selecteer “Geen”.
Wat zijn de voorwaarden voor retouren?
TrustInPrivacy heeft een redelijk garantie- en retourbeleid.
Er is geen recht op garantie als:
- Er beschadiging is ontstaan door een ongeval, slecht onderhoud, brand, waterschade, nalatigheid, vervuiling, reparatie door een derde partij die fout is gegaan.
- De TrustInSmartphone verkeerd gebruikt is.
- Een niet bevoegde persoon updates of andere handmatige installaties van een nieuw of bestaand besturingssysteem of recovery doet en die verkeerd is uitgevoerd.
- In geval van wijziging of reparatie van de TrustInSmartphone en in geval van reparatie van de TrustInSmartphone door een organisatie die niet is erkend door de fabrikant van de TrustInSmartphone.
Wanneer kan ik geld terug krijgen?
Bij ontevredenheid over een product van TrustInPrivacy heeft de klant tot 14 dagen na aankoop om deze zonder opgaaf van redenen te retourneren.
Het product moet in originele staat worden geretourneerd, inclusief verpakking en accessoires.
Indien er schade is ontstaan aan het product, is de aankoop niet meer terug te draaien, behalve als de schade aan TrustInPrivacy te wijten is.
Waar vind ik de helpdesk?
Onderaan de pagina staan het helpdesknummer en -email. In de FAQ’s staan antwoorden op de meeste vragen.